Szeretnél egy erős rendszert, amit alkalmazhatsz az arculattervezési folyamataidban? A Brand Sprint arra született, hogy erős alapokra tudd helyezni a tervezési koncepciódat.
Serfőző Péter
•
Letölthető anyag
😇
Köszönjük!
Az üzenetetet megkaptuk, hamarosan jelentkezünk!
Nem sikerült elküldeni. Kérjük próbáld újra!
😇
Köszönjük!
Az üzenetetet megkaptuk, hamarosan jelentkezünk!
Nem sikerült elküldeni. Kérjük próbáld újra!
Miért hasznos
Segít abban, hogy legyen egy erős folyamatod.
Erősebb szakértői státuszt tudsz kialakítani a megbízóddal szemben.
Struktúrált módja az információ begyűjtésének.
📄️ Leírás
Ebben a 12 oldalas, gazdagon illusztrált PDF-ben összefoglaltuk az összes tudnivalót, ami segít abban, hogy el tudj indulni a saját Brand Sprint-workshopoddal!
🤓 Kiknek szól
Designereknek, akik jobb munkát szeretnének végezni.
Diákoknak, akik szeretnének fejlődni.
Marketingeseknek, akik szeretnének egy nyelvet beszélni a designerekkel.
Vállalkozóknak, akik foglalkoznának a saját brandjükkel.
📚 Tematika
Röviden összefoglalom, hogy milyen témákat találsz a PDF-ben:
Mi az a brand sprint? A Brand Sprint egy hatékony workshop formátum, amely a brand alapjait fekteti le. Ezek az alapok aztán tovább hasznosíthatóak a marketingben, a kommunikációban és a vizuális tervezésben. A Brand Sprintet Jake Knapp a Design Sprint-re építve „ollózott” össze a Google Ventures-nél, több korábbi forrás alapján.
Hogyan készüljetek fel? Időt kell szánnod a workshop előkészítésére, ahhoz, hogy sikeresen le tudd vezényelni. Meg kell tervezedned néhány dolgot, majd ezt le is kell szervezni. Online vagy élő workshop legyen? Meghatározni a workshop időpontját. Ki vegyen részt a workshopon?
Milyen témákat érint? Végigvesszük a klasszikus feladatsort, amit a Google-nél kidolgoztak és amit feljebb már listáztam. Részletesen átnézzük, hogy mi miért fontos, mire figyeljünk oda a workshop során. Néhol javaslunk változtatásokat, amelyeket a tapasztalataink alapján építettünk be a sprintbe.
Post & Vote A brand sprint a Google által javasolt Post and Vote rendszerben történik. Ennek az az előnye, hogy a vélemények egyenlő eséllyel indulnak a harcba, a hangosabbak, extrovertáltabbak véleménye is ugyanannyi figyelmet kap.
A workshop eredménye A workshopon kidolgozott alapokat nemcsak a vizuális tervezésben lehet tovább alkalmazni, hanem a sales, a marketing és az üzleti döntések vagy termékfejlesztés területén is. Az egyes gyakorlatok eredményeit érdemes egy dokumentumban összegyűjteni.